Küsitlustarkvara

KKK (Korduma kippuvad küsimused)

Miks on olemas kaks sisse logimise võimalust?

Kasuta esimest sisselogimise infot klienditsooni tarbeks. Klienditsoonis on võimalik hallata arveid ja lepinguid. Küsitlustarkvara jaoks on olemas eraldi sisselogimine ja küsitlustarkvaras ei kuvata arvete andmeid. On tavaline, et klienditsooni andmed on ettevõtte juhatuse kasutuses ning töötajatele on antud ligipääs vaid küsitlustarkvara kontole.

Kuidas toimub krediitkaardiga maksmine?

Tellimus jõustub pärast prooviperioodi lõppu ja maksmine toimub igal kuul. Kui sa registreerid näiteks 14. juunil, siis lõppeb sinu prooviperiood 21. juunil ning esimese kuu makse toimub sel kuupäeval.

Mis juhtub kui makse ebaõnnestub?

Kui makse ebaõnnestub, siis proovib süsteem makset 3 päeva jooksul korrata. Kui see ei õnnestu, siis leping katkestatakse ja andmed kustutatakse.

Kuidas krediitkaardi andmeid uuendada?

Krediitkaardi andmeid on võimalik uuendada klienditsoonis.

Kuidas kontot järgmisele tasemele viia?

Võta ühendust meie müüügiosakonnaga ja nad aitavad seda teha. Mõnedel juhtudel on selleks vaja klienditsoonis vastav dokument allkirjastada.

Kas pangaülekandega on võimalik maksta?

Aastase makse või projektipõhise makse võimaldamiseks täida ankeet ning sinuga võetakse ühendust. Vaata linki:

https://myzone.examinare.com/et/contract/

Kas ma võin tellimuse ajutiselt peatada?

Me ei toeta tasuta andmete hoiustamist. Sellegipoolest on võimalik seda teha tasu eest kuni 9 kuud. Võta müügiosakonnaga ühendust, et saada teada, kui suur oleks tasu sinu andmemahu puhul. Andmete hoiustamise perioodil ei ole võimalik teenuseid kasutada ja ka sisse logimine ja API funktsioonid ei tööta.