Messidel osalemise hindamine Examinare abiga.

2014-10-17

Evaluate Trade Shows aitab sul hinnata ajalisi- ja rahalisi ressursse, mis on messil osalemisesse investeeritud. Messil osalemise edukust küsitlusega hinnates saad enda investeeringut analüüsida selle kaudu, kuidas publik on sinu sõnumi vastu võtnud. Kontaktandmete kogumine võimaldab hilisemat andmete kogumist ning see täiendab ettevõtte müügiketti. All pool leiad veelgi enam eeliseid, mis sellega kaasnevad.  Messidel osalemise hindamiseks võib kasutada paljusid erinevaid meetodeid, millest kirjeldame allpool kahte meie jaoks tõhusaimat.

Messidel osalemise hindamise meetod 1, Sink-in meetod:

Kui kogud oma boksi külastanud inimeste kontaktandmeid, saad kasutada Examinare lihtsat importimismeetodit ning saata igale inimesele, kes sinu boksi külastas, välja küsitluse. Lubame sulle, et tulemused üllatavad sind meeldivalt!

Kui soovid selle meetodi kaudu messil osalemist hinnata, siis on vajalik koguda külastajate e-maili aadress ning neid tuleb küsitluse saatmisest teavitada. Teavitamine on eelkõige oluline selleks, et küsitlus neile ootamatult ei tuleks. Sa ei pea ootama pärast messi liiga kaua, et küsitlusi välja saata. Kui ootad rohkem kui kaks nädalat, võivad tulemused olla pigem negatiivsed ja paremaks meetodiks on külastajatele helistada. Sink-in meetodit on parim kasutada 2-5 päeva pärast esmast kohtumist.

- Võid kasutada erinevat liiki küsimusi (sh kontrollküsimusi).

- Kasutades kingitust on võimalik koguda rohkem vastuseid.

- Kasuta maksimaalselt 10 küsimust.

- Sul pole vaja küsimusi välja mõelda, Examinare teeb selle töö sinu eest ära.

Messidel osalemise hindamise meetod 2, Kohene meetod:

Seda meetodit kasutatakse põhiliselt ettevõtja-tarbija messidel (Business to Consumer - B2C). Kohene meetod hõlmab Examinare küsitluste ja QR koodi kombineerimist. See võimaldab külastajatel pärast koodi skännimist küsimustele vastata.

Sellist tüüpi meetodi kasutamise peamiseks põhjuseks on kliendibaasi täiendamine ning messi investeeringu hindamine. Kohese meetodi puhul on vajalik kasutada auhinda, sest tarbijad ei ole vastamisest huvitatud kui neid ei oota preemia. Hea uudis on see, et auhind muudab vastajad küsimuste arvu suhtes tolerantsemaks. Siinkohal kehtib kuldne reegel: kallim auhind = rohkem vastuseid.

- Saad küsimustikus kõiki tarbijaid auhinnast informeerida.

- Auhind on vastuste kogumiseks kindlasti vajalik.

- Maksimaalselt 20 küsimust, kui auhind on piisavalt suur.

- Küsitlusele ei tohiks kuluda rohkem kui 10 minutit.

- Ära nuputa, Examinare loob projekti sinu eest.

Kasutades messi hindamist on soovitatav küsimustikku reklaamida või paigutada see oma kliendibaasi täiendamiseks äärmiselt nähtavale kohale. Investeeritud summa tagasi teenimiseks peaks vähemalt 20% inimestest olema potentsiaalsed kliendid ning nendest 20% peaksid tooma sisse nii palju kasumit, et see katab kogu messil osalemise hindamise kulu.

Võta meiega ühendust, et messidel osalemise hindamist planeerida.

Võta meiega ühendust

+3728840400


Hinnapäring

Hinnapäring

Selgitage välja, kuidas Examinare saab teid aidata! Üks meie ekspertidest võtab teiega peagi ühendust, et rääkida teie vajadustest ja sellest, kuidas Examinare lahendused teid võiksid aidata.

Täitke vorm ja me võtame teiega peagi ühendust.


Ettevõte *

Nimi *

Telefon (Näiteks: +46700000000) *

E-mail *

Kirjelda soovitud teenuseid.
(Pärast seda, kui oleme sinu e-maili kätte saanud, saadetakse sulle kinnitusmeil. Saad seda kasutada manuste lisamiseks.)

Umbkaudne eelarve
(Number ja valuuta) *

Anti-Spam küsimus

1+8= *

Newsletters from Examinare