Hinda oma vana klienditsooni enne uue ehitamist.

2014-03-12

Ettevõtte kodulehe klienditsooni uuendades on oluline näha klienditsooni klientide silmade läbi. Klienditsooni puuduste välja selgitamine aitab muuta sinu klientide elu lihtsamaks ning võimaldab vähendada sinu klienditoe koormust. Paljud klienditsooni edendamise projektid sisaldavad tänapäeval kujunduse edendamist. Välimus on tähtis, kuid visuaalsed uuendused ei pruugi sinu klientidele alati paremat kogemust pakkuda. Tehnilised muudatused võivad aga suure erinevuse luua.

Paljud ettevõtted toetuvad arendusi tehes klienditoele tehtud pöördumistele ja päringutele kuid see tähendab, et arvesse tuleb võtta soove, mis pärinevad kolme kuu kuni mitme aasta tagant. Tuleviku seisukohast on oluline ehitada toodet, millest kliendid unistavad. Ettevõtetele ei ole huvitavad ainult disaini elemendid. Ettevõtted on huvitatud ka sellest, kuidas vähendada kulutusi ning tõsta klientide rahulolu.

Mõned ideed, mis võivad sul aidata otsustada klienditsooni hinnata.

Toome näitena klienditsooni, mis on umbes 6 aastat vana ning mille parimad päevad on möödas. Uue klienditsooni arendamisel on oluline, et see näeks parem välja kuid kui arendajad on keskendunud eelkõige disainile, siis on arendamisele kulutatud tunnid tegelikkuses kujundusele kulunud tunnid. Kui arendajad maksavad sinu ettevõttele umbes 600 SEK tunnis ning nad töötavad valede funktsioonide kallal ning nende töö pole piisavalt eesmärgipärane, siis läheb 150 tundi kestnud projekt maksma 90 000 SEK (umbes 8500 EUR/töötaja).

Kui sinu meeskond koosneb kolmest inimesest, siis on tõenäoline, et 150 tunni asemel kulub umbes 200 tundi (11 500 EUR). Hind on vaid üks osa probleemist. Kui sinu projekt on ehitatud üles oletustele ning kliendid ei näe selle väärtust, siis võid sa selle muudatuse läbi lisaks rahale kaotada ka kliente.

Väldi ülalkirjeldatud stsenaariumit ning vii selle asemel oma klienditsoonis läbi küsitlus. See näitab sulle täpselt, mida kliendid sinu vanast klienditsoonist arvavad ja missuguseid osasid nad kõige enam kasutavad. See aitab sul tööd lihtsasti jaotada iga sammu huupi avamise asemel.

Vali uuendusi tehes regulaarsed automaatsed küsitlused.

2018 aasta loob uusi klienditsooni vajadusi. Selles olukorras on automaatsed järelküsitlused lausa kohustuslikud ning see on Examinare küsitlustarkvara üks suurim tugevus. Hea idee on saata järelküsitlus kohe pärast seda kui klient on pöördunud klienditoe poole ning uurida kuidas klient teenindusega rahule jäi.

Kokkuvõtteks tahame me öelda, et igas asjas on alati arenguruumi ning kui sul tekkis soov luua oma klienditsiooni hindamiseks automaatset kliendiküsitluste voogu, siis võta Examinare meeskonnaga julgelt ühendust ning küsi hinnapakkumist.

Võta meiega ühendust

+3728840400


Hinnapäring

Hinnapäring

Selgitage välja, kuidas Examinare saab teid aidata! Üks meie ekspertidest võtab teiega peagi ühendust, et rääkida teie vajadustest ja sellest, kuidas Examinare lahendused teid võiksid aidata.

Täitke vorm ja me võtame teiega peagi ühendust.


Ettevõte *

Nimi *

Telefon (Näiteks: +46700000000) *

E-mail *

Kirjelda soovitud teenuseid.
(Pärast seda, kui oleme sinu e-maili kätte saanud, saadetakse sulle kinnitusmeil. Saad seda kasutada manuste lisamiseks.)

Umbkaudne eelarve
(Number ja valuuta) *

Anti-Spam küsimus

4+1= *

Newsletters from Examinare