Miks saata klientide rahuloluküsitlusi e-mail teel?

2013-10-15

Aina rohkem ja rohkem inimesi on tänapäeval stressis ja nad on kergesti ärrituvad kui neid tööl segatakse. Seega soovitame saata klientide rahuloluküsitlusi e-maili teel. Klientide rahuloluküsitlustel e-maili teel on palju eeliseid - sa saad lihtsasti oma ettevõttesiseseid kulutusi vähendada ning kindlustada, et sinu kliendid ei tunne end “häiritult”. Sel viisil saad sa ka kõrgema vastuse hulga kui siis, kui oleksid saatnud küsimused traditsioonilisel viisil nagu näiteks postiga saadetud kiri.

Eeliseid on palju.

Toome välja kaks näidet: posti teel ja e-maili teel saadetud küsitlus. Võrdleme ajastust, hinda ja seda, kui kaua aega kulub küsitluste loomiseks, küsitluste välja saatmiseks, meeldetuletuste saatmiseks ja tulemuste analüüsimiseks. Alustame küsitluse küsimuste loomisest, mida me nimetame küsimustiku kujundamiseks.

Arvutuste ja etappide selgitus.

Enne kui järgnevaid samme uurime on vajalik mõnede asjaolude selgitamine. Oleme loonud kalkulatsiooni “kliendi rahuloluküsitlus posti teel” igal etapil eraldi ja küsinud parimat võimalikku kirja saatmise hinda, et saada väike eelis, mis reaalses elus küll puudub, kuid aitab tuua ausa võrdluse. Me ei ole selgitanud selle võrdluse keskkonna aspekte. Posti teel saadetud klientide rahuloluküsitluse kalkulatsioonis on väärtus 1 x 2,  see on ümbriku hind + postikulu x 2, sest me saadame kliendile tagastusümbriku. Mõlemad valikud igas staadiumis on kirjutatud “rasvaselt” ning eraldatud joonega.

Võrdlus

1. Küsimustiku kujundamine.

Oleme alustanud klientide rahuloluküsitluse planeerimist ning esimeseks küsimuseks on, kes peaksid olema küsimustiku saajad? Kui sul on alla 500 kliendi, siis me soovitame sul saata klientide rahuloluküsitluse kõikidele sõltumata sellest, kas nad olid viimasel aastal aktiivsed või mitte. Siiski ei soovita me saata klientide rahuloluküsitlust klientidele, kes on näiteks sinu käest midagi 3 aastat tagasi ostnud, sest nende tagaside võib anda tulemustele väga ebausaldusväärse aluse. See planeerimine on oluline nii küsitluste jaoks mis saadetakse posti- kui ka e-maili teel. Siin oleme teinud oletuse, et “Klientide rahuloluküsitlus posti teel” küsitluse puhul lood sa küsimused ise ning “Klientide rahuloluküsitlus e-maili teel” küsitluse puhul maksad sa selle projekti osa eest Examinarele.

Kui oled välja mõelnud, kellele klientide rahuloluküsitlus saadetakse on aeg mõelda, mis küsimusi neile saata. Sa saad koostada küsimused kas iseseisvalt või paluda abi meie konsultantidelt, kes küsimused sinu eest koostavad. Me oleme kalkuleerinud, et posti teel küsitluse puhul koostad sa küsimused ise ning e-maili teel küsitluse puhul kasutad sa Examinare abi.

Kliendi rahuloluküsitlus posti teel: 1 140 € (20 tundi / 57 € tunni eest.)

Oleme maksumuseks valinud 57 € / tund, kuna see on keskmine konsultatsiooni tasu Rootsis. Oleme valinud 20 tundi seetõttu, et ettevõttel on palju muid ülesandeid ning vahepeal tuleb ka nendega tegeleda. Sinu ettevõtte igapäevatöö ei peatu lihtsalt sellepärast, et sa klientide rahuloluküsitlust koostad ja seega kulub küsitluse koostamisele rohkem aega.


Kliendi rahuloluküsitlus e-maili teel: 1 015 € (ühekordne tasu)

Kõik Examinare kliendid saavad küsitluse soodsa hinnaga. Kasutades Examinare piiramatut kontot, on võimalik küsitlust ka soodsamalt saada. Loome ja saadame klientide rahuloluküsitluse küsimused otse sinu kontole, et saaksid need kohe välja saata.  

2. Esimene jaotamine.

Klientide rahuloluküsitlus posti teel: Posti teel meetodil oleme otsustanud lisada printimise tasu. Seega sisaldab tasu sinu tunnitasu + printimise tasu + ümbriku tasu + tagastusümbriku tasu.

500 vastajat = 5 tundi (5 tundi x 57 € / tund = 285 €) + 500 kirja, taskukohane 1€ x 2 (500 x 1€ x 2 = 500 €)

Kokku 785 €


Klientide rahuloluküsitlus e-maili teel: Oleme kalkulatsiooni kaasanud ainult aja, mis kulub klientide andmete lisamiseks Excel tabelisse ja e-mailile sissejuhatava teksti kirjutamiseks. Sinu aeg küsimustiku välja saatmiseks:

1 tund x 57 € = 57 € (ainult sinu enda aeg).

3. Meeldetuletus.

Klientide rahuloluküsitlus posti teel: Nüüd on sul võimalus nendele, kes ei ole oma tagasisidega vastanud helistada või uus kiri saata. Paljud ettevõtete juhid tänapäeval seda siiski ei tee, sest see on kas liiga kulukas või aeganõudev (või nad ei viitsi). Selles näites saadame kirja teel meeldetuletuse 200 kliendile.

Maksumus: 200 vastajat = 2 tundi (2 tundi x 57 € / tund = 114 €) + 200 kirja, taskukohane 1€ x 2 (200 x 1€ x 2 = 400 €)

Kokku 514 €


Klientide rahuloluküsitlus e-maili teel: Examinare süsteemiga on meeldetuletamine väga lihtne. Examinare süsteem saadab automaatselt e-maili neile, kes ei ole vastanud ning sinul on vajalik lisada vaid meeldetuletuse tekst ning meeldetuletus kinnitada. Sinu aeg, mis kulub meeldetuletuse saatmiseks:

30 minutit x 57 € = 28,5 € (ainult sinu enda aeg).

4. Analüüs.

Nüüd algab selle näite huvitav osa ning sa mõistad peagi mis on Examinare küsitlusvahendi tõeline eelis. Selle näite kalkulatsioonid põhinevad lihtsal analüüsil - sa soovid teada, mida kliendid sinu toodetest arvavad. Kui rahul nad oma ostuga on? Selles küsitluse näites oleme loonud küsimuse, milles  iga klient saab hinnata toodet skaalal 1 kuni 5, kus 5 on “väga hea”.

Klientide rahuloluküsitlus posti teel: Kuna oled saatnud oma küsitluse posti teel siis saad ka tagasiside samas formaadis. Oletame, et vastuste määr on 30% mis on selle metoodika puhul väga kõrge tulemus. Lisaks oletame, et sa pead avama iga ümbriku ja sisestama Excel tabelisse käsitsi selle numbri, mis küsitluse tulemuseks paberile kirjutatud on. Tavapäraselt kasutaksid sa tulemuste skaneerimist, aga ainult 150 (500 x 30%) tulemuse puhul oleks see väga kallis ja see ei oleks aus võrdlus.

Maksumus: 150 ümbrikku x 1 minut ümbriku avamiseks ning andmete sisestamiseks Excel tabelisse = 142.50 € (2.5 tundi x 57 € / tund).


Klientide rahuoluküsitlus e-maili teel: Tulemused on juba Examinares ja kuna kõik on vastatud, siis pead sa tulemuste nägemiseks ekraanile vaatama. Oleme siinkohal arvestanud ajakuluks 15 minutit eelkõige seetõttu, et ilmselt soovid sa tulemusi vaadates teed või kohvi juua ja selle valmistamine võtab umbes 15 minutit. Natuke huumorit ei tee paha, eks?

Kulu: 15 minutit (12 minutit kohvi- või teepaus) x 57 € / tund = 14.25 €.


Kokkuvõte: miks on rahuloluküsitluste läbiviimine e-maili teel parim (ja odavaim) viis?

Las numbrid räägivad enda eest. Oleme siin võrdluses arvestanud postiga saatmise kulud väga madalaks, et tulemused oleks võrreldavad. Samuti oleme seadnud postiga saadud vastuste arvuks 30%, mis on posti meetodi puhul äärmiselt optimistlik tulemus, sest kliendid peavad vastused täitma ja posti panema.

  Posti teel Osa summast, mis on sinu aeg E-maili teel (Examinare) Osa summast, mis on sinu aeg
Planeerimine, loomine 1140€ 1140€ 1015€ 0 €
Jaotamine 785€ 285€ 57€ 57€
Meeldetuletus 514€ 114€ 28.5€ 28.5€
Analüüs 142.50€ 142.50€ 14.25€ 14.25€
Litsents (üheks aastaks) 0 0 384€ 0
Summa 2581.50€ 1681.50€ 1498.75€ 99.75€

  See näide on klientide rahuloluküsitlus, mis on väga väikese mahuga ning me oleme tõesti püüdnud postikulu nii madalal hoida kui võimalik. Reaalsus on see, et maksumus on tihti käesolevast näitest kaks korda suurem, sõltuvalt mahust. Oled teretulnud meiega “Klientide rahuloluküsitlus e-maili teel” asjus ühendust võtma juba täna!

customer-satisfaction-survey-email

This article is about Examinare the Survey Tool.
Our service for successfully by yourself create Surveys in mobile, desktop, kiosks.

Loe lisaks

Võta meiega ühendust

+3728840400


Hinnapäring

Hinnapäring

Selgitage välja, kuidas Examinare saab teid aidata! Üks meie ekspertidest võtab teiega peagi ühendust, et rääkida teie vajadustest ja sellest, kuidas Examinare lahendused teid võiksid aidata.

Täitke vorm ja me võtame teiega peagi ühendust.


Ettevõte *

Nimi *

Telefon (Näiteks: +46700000000) *

E-mail *

Kirjelda soovitud teenuseid.
(Pärast seda, kui oleme sinu e-maili kätte saanud, saadetakse sulle kinnitusmeil. Saad seda kasutada manuste lisamiseks.)

Umbkaudne eelarve
(Number ja valuuta) *

Anti-Spam küsimus

3+9= *

Newsletters from Examinare